Sayfalar

11 Nisan 2012 Çarşamba

Neye Niyet Neye Kismet

Gecenlerde gözüme batan ve fazlalik olan esyalari biraraya toplayip atayim dedim.  Köse-bucak ne varsa arastirmaya kalkistim. Dipten temizlik yapicam yani. Amanin birde baktimki kendimi gecmiste bulmusum :-) ve asil i$imi unutmusum :)

Kendimi gecmiste bulmusum derken, eskiye dagir ani olarak sakladigim esyalar gecti elime. Kreste cekildigim Resimlerden tutun taa Dügün Resimlerime kadar, oturmus Resimlerime bakiyorum :) Yani asil isimi cooktaan unutmusum...

Birde kendi kendiligime mirildaniyorum of of genclik ne cabuk gectin diye.. Böyle eskileri düsünecegim diye dakikalarimi bosa gecirmism:) En fazla 3-4 esya atabildim o gün, geri kalanada kiyamadim :)
Zaten vaktimde yetmedi cünkü yemek saati gelmisti, yemek hazirlamaliydim.

Eh dedim kendi kendime amma is yaptin yani :-)) Peki sizlerdede böyle oluyormu bazen :) ?

Neye niyet neye kismet bosuna dememisler herhalde :-)

Hepinize güzel bir gün diliyoruuum:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynen canım..
Neye niyet neye kismet..
Takibindeyim.
Sevgiler.