Sayfalar

2 Nisan 2012 Pazartesi

Hakkimizda hayirlisi Olsun, Insallah

Bugün yine moralim bozuk. Minik minik sebepler üst üste gelince icinden cikilmaz bir hal aliyor. Hani bazen soruyorum kendimce "neden ben"?? Neden etrafimda herkez mutlu mesutken ben mutlu olamiyorum?? Düsüne düsüne saclarim bile agirdi ama elden bisey gelmezki olan bitene...Sonra yinede "bunada sükür Rabbim" diyorum, beterin beteri var öyle degilmi. Olan biteni arkamda birakmaya calisiyorum, evet hatta unutuyorum. Belkide unuttugumu saniyorum cünkü yasanilan hersey ve cekilen her aci aklimin taaa arka köselerinde biryerlerde yinede saklaniyor.. Hakkimizda hayirlisi olsun, Insallah.. Peki sizlerin morali bozuldugunda, moralinizi yerine getirmek icin neler yapiyorsunuz?? Yeniden yüreginizde umudu nasil yesillendiriyorunuz??

Hiç yorum yok: